Dagsorden og referat

Referat af Bestyrelsesmøde i Sct. Josefs børnehave

Mandag den 15. august kl.17.30

Indkaldte: Silvia Munro, Simon Gjedde, Allan Aagaard Kristensen, Louise Fabricius Aagaard, Heidi Dandanell, Charlotte Munch Andersen (leder), Mille Kornum (medarbejder- repræsentant)

Fraværende:

Allan, Silvia

Mødeleder: Heidi

Referent: Simon

Dagsorden

 

  1. Godkendelse af dagsorden

    Dagsorden blev godkendt

     

  2. Godkendelse af referat

    Referat af bestyrelsesmødet den 20. juni 2016 blev godkendt

     

  3. Meddelelser fra lederen

    - Status venteliste/nye børn og pædagogiske særlige opgaver.

      Der er 34 børn på venteliste pr. 01.okt 2016.

    - Charlotte undersøger muligheden for differentieret betaling.

    - For 2017 er der skrevet 15 børn op.

    - Personalesituationen og processen med personaleudvikling.

       Peder har gennemført en coachingforløb

     - Personaleseminaret

       Rummelighed, Respekt

     

  4. Småbørnsgruppe

  • Ansøgning om småbørnsgruppe

    Vi forventer at modtage tilladelse til at modtage børn mellem 2 år og 2 år og 10 måneder. Vi kalder det ikke vuggestuebørn, men små børn.

  • Forslag til takster for 2 årige

    Der skal laves et oplæg til betalingen for de små børn

  • Bespisning/madordning for 2 årige.

    Der skal laves et oplæg om madordning for de små børn

    Der indkaldes til et ekstraordinært bestyrelsesmøde i september.

     

     

     

     

  1. Personaleseminar 9 og 10. september.

    Der afholdes et personale seminar den 09. og 10. september, som skal danne grundlag udarbejdelsen af en 2-årig læreplan for de små børn.

     

  2. Renovering af murværk samt flisebelægning ved havelåge.

    Der er renoveret fliser for 4.800 kr. og der bliver repareret murværk indenfor e ramme på 40 timer.

     

  3. Markedsføring af børnehaven samt dato for møde i arbejdsgruppen.

    Charlotte og Louise finder en dato. Der skal diskuteres, hvorledes vi skal være synlige på Facebook, om der skal laves en Facebook forældregruppe, og om hvorledes vi skal designe vores hjemmeside.

     

  4. Opfølgning omkring udgift ved sundhedsforsikring for personale.

    Der er tegnet sundhedsforsikring for medarbejderne for en 25-30 kr. ekstra.

     

  5. Økonomi

    Bestyrelsen gennemgik de fremsendte bilag om lønsum, personaleomkostninger, og det reviderede 2016. Simon og Charlotte lavet et revideret budget 2016 til næste bestyrelsesmøde og udarbejder et oplæg til budget 2017

     

  6. Medarbejder punkt.

  • Kunstprojekt

    Der er hængt 3 malerier op.

  • Fællesspisning i børnegrupperne

    Der er fællesspisning i børnegrupperne på forskellige dage

  • Høst aktiviteter

    Høstgudstjeneste

    Der laves et tema om æbler i efteråret

     

  1. Eventuelt

  • Skattepligt.

    Simon og Charlotte følger sagen.

  • Bestyrelsesmøder i efteråret.

    Der indkaldes til bestyrelsesmøde i september.

  • Forældremøde med valg til bestyrelsen den 29. september.

     

  1. Evaluering

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

| Svar

Nyeste kommentarer

02.02 | 22:32

Skønt at se alle de dejlige unger. Smil på læben og god stemning. Tak fordi I ligger billeder op.
Den bedste børnehave 😍

...
23.04 | 22:30

Tak for en dejlig fest. På vej hjem sagde Maya begejstret "det har været den bedste dag i hele verden!" Stor ros til alle de voksne for jeres engagement.

...
08.05 | 00:51

1000 tak for en super velkomst til børnehaven. Tak for et godt og informativt møde her til aften. Hyggeligt også at møde de andre forældre. Cornelias forældre

...
12.10 | 00:15

super at man nu nemt kan finde nyhedsbrevet:) tak for en dejlig børnehave :)

...
Du kan lide denne side